ලෝකයම විශ්ව ගම්මානයක් වෙද්දි අපටත් බෑ අහක බලාගෙන ඉන්න. දැන් අපේ දරුවොත් විශ්ව ගම්මානයේ සැරිසරන්න පටන් අරන්. රොබෝවරු වැනි නව තාක්ෂණික මෙවලම් කුඩා කල සිටම නිර්මාණය කරන්න සමත් වෙලා බහ තෝරන වියේ පටන් ඔවුන්ගේ තොරතුරු තාක්ෂණ දැනුම වර්ධනය වෙන්න පටන් අරන් තියෙන්නෙ හරි පුදුම විදියට. එම නිසාම පසුගිය අවුරුදු කිහිපයේ සිටම විශාල ඉල්ලුමක් මෙම විෂයට තියනවා. අපේ දරුවො රොද බැදගෙන මෙම විෂය අධ්යනය කරනවා.පසුගිය වසර කිහිපයේ හුගක් දෙනෙක් සරසවි වරම් ලැබුවේ තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය තෝරා ගත්තු නිසා ශ්රී ලංකාවේ දැනට පවතින ඕනෑම විෂය ධාරාවක් සමග තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය හදාරන්න පුලුවන් වෙලා තියෙන්නෙ මෙහි ඇති වැදගත්කම නිසාමය. අපේ දරුවන්ගේ උපන් හපන්කම් ඔප් නංවන්නට සහ ඔවුන් විශ්වයේ ඉහළටම ඔසවා තබන්නට අපගේ සෙවන ඔවුන්ට නිධානයක් වනු ඒකාන්තය.
ගුරුවරයෙකු වීම වෘත්තියක් නොවන බවත්, එය අසම සම සමාජ මෙහෙවරක් බවත්, දරුවන්ට නිසි මාවතක් හෙලි කරදීම දිව්යමය කාර්යක් බවත්, අප තරයේ විශ්වාස කරන්නෙමු. ඒ සදහා දැඩි කැපවීමෙන් සහ විශ්වාසයකින් දරුවන් එක්ව ගමනාන්තය කරායාමට කිසිවෙකුට අභියෝග කළ නොහැකි දැනුමෙන් ඔවුන් සන්නද්ධ කිරීම අපගේ වගකීමයි.
BSc(UK) | MSc(UK) | HND(UK) CCNA
(+94) 70 166 9 166 charithb@gmail.com
තාක්ෂණවේදය විෂය ධාරාවෙන් උසස් පෙළ හැදෑරීමට මා ස්වර්ණ ජයන්තිය විද්යාලයට ඇතුළත් වුණා. චරිත් සර් එම පාසලේම ICT විෂය භාරව කටයුතු කළ ගුරුතුමා වුණා.
මේ වන විට මම සාමාන්ය පෙළ සඳහා වත් ICT විෂය ඉගෙනගෙන තිබුනේ නෑ. යහළුවන්ගෙන් ඇසූ පසු මටත් ICT විෂය ඉගෙන ගැනීමට ආසාවක් ඇති වුණා.
මුල්කාලයේදී ICT පන්ති කිහිපයකට සහභාගී වුණා. ඒ කිසිම පන්තියක් මට ගැල උනේ නෑ. අන්තිමට තමයි චරිත් සර්ගෙ ICT පන්තිය හොයාගත්තේ. මම සර්ගේ පන්තියට එනකොට පාඩම් තුනක් විතර පහු වෙලා තිබුන හින්දා මුල් දවස් වල කිසිම දෙයක් තේරුනේ නෑ.
ටික දවසක් මේ පන්තියට සහභාගි වෙන කොට තමයි තේරුනේ සර්ගෙ ඉගැන්වීම හොඳයි කියලා. සර් පාසලේදීත් අපිට උගන්වපු හින්දා පාඩම් ඉතා හොඳට මතකයේ රැඳුණා. සර්ගෙන් ඉගෙන ගන්නවා නම් වැඩිය පාඩම් කරන්න අවශ්ය නෑ.
එයට හේතුව වන්නේ සර් උගන්වපු ක්රමවේදයයි. සර්ගෙ සිද්ධාන්ත පන්තියට අමතරව බදාදා දිනවල night clz ද සෙනසුරාදා දිනවල Revision සහ Paper class ද පැවැත්වුනා.
සර් Night clz වලදි ගොඩක් ප්රශ්න කරපු නිසා සිද්ධාන්ත පාඩම් කරද්දි උගන්වපු කරුණු මතක් වෙනවා. සමහර ප්රශ්නවලින් ම සර් අපිට සිද්ධාන්ත කියලා දුන්නා.
සර්ගෙ දැකපු වැදගත් ලක්ෂණයක් තමයි විවිධ කරඟ පවත්වමින් අපහසු පාඩම් සඳහා සිසුන් දිරිමත් කිරීම. විෂය නිර්දේශය මාස දෙකකට පමණ පෙර නිම කළ නිසා පාඩම් කිරීමටත්,
ප්රශ්න පත්ර ලිවීමටත් වැඩි කාලයක් හිමි උනා. ඇත්තටම අපිට වඩා අපි වෙනුවෙන් වැඩ කළේ අපේ චරිත් සර් තමයි. මේ විදිහට කැප වන විට අපිට ICT වලට තිබුන උනන්දුවයි, කැමත්තයි තවත් වැඩි වුණා.
2016 අපොස සාමාන්ය පෙළින් පසු උසස් පෙළ හැදෑරීමට ස්වර්ණ ජයන්ති මහා විද්යාලයට ඇතුළත් වුණා. එහිදී මං හැදෑරූවේ විෂයයන් ලෙස තොරතුරු හා
සන්නිවේදන තාක්ෂණය, ඉංජිනේරු තාක්ෂණවේදය, හා තාක්ෂණය සඳහා විද්යාව යන විෂයයන් ය.
තොරතුරු හා සංනිවේදන තාක්ෂණය විෂය සඳහා charithraya සිටි පන්තියට සහභාගි වුණා චරිත් නිවැරදි මඟ පෙන්වීමත් විෂය කරුණු නිවැරදිව පුළුල් ව හා
ගැඹුරින් අප වෙත සමීප කිරීම නිසා අය සිටී විෂය ගොඩාක් කැමති විෂයක් බවට පත් වුණා. තොරතුරු හා සංනිවේදන තාක්ෂණය විෂය සඳහා චරිත් සර් ගෙ
පන්තියට සහභාගි වුණා. චරිත් සර්ගේ නිවැරදි මඟ පෙන්වීමත් විෂය කරුණු නිවැරදිව පුළුල් ව හා ගැඹුරින් අප වෙත සමීප කිරීම නිසා ICT විෂය ගොඩාක් කැමති විෂයක් බවට පත් වුණා.
සර්ගෙ Theory හා revision classes දෙකටම මම සහභාගි වුණා. revision class එකේදී දිනපතා ප්රශ්න පත්ර ලිවීමට සිදු වුණ අතර, අනෙක් සතියේ දී ඒ ලියපු ප්රශ්න පත්ර වල ලකුණු
ලබා දී අඩුපාඩු සාකච්ඡා කිරීම සිදුකරන අතර විෂය කරුණු ඇති විට ඕනෑම අයෙකුට සර් ගෙන් අසා දැන ගැනීමටත් හැකියාව තියෙනවා.Theory හා Revision Classes වලට සීමා නොවුණු අපේ ICT
පන්තිය තිබුණ Night Classes එකට ද සහභාගි වුණා. ප්රායෝගික පරීක්ෂණ කිරීමට අපට පරිගණක විද්යාගාර පහසුකම් ද ලබා දෙමින් අපව විෂය කෙරෙහි ගොඩාක් සමීප කළා. අපට පොරොන්දු වුනා
වගේ උසස් පෙළ විභාගයට මාස දෙකකට කලින් විෂය නිර්දේශය අවසන් කළා. එතැන් සිටම විභාගය දක්වාම ප්රශ්න පත්ර ලිවීම අමාරු විෂය කරුණු සාකච්ඡා කිරීම සිදු කළා.